1- با توجه به درج رمز کاربری و کلمه عبور امکان استفاده از سایت وجود ندارد!!!!


  ابتدا میبایست پاکتی که حاوی نام کاربری و رمز عبور یکبار مصرف میباشد را از شعبه یا رابط مربوطه تحویل گرفته. سپس از قسمت تکمیل اطلاعات اعضا وارد شده و پس از تکمیل اطلاعات خود امکان استفاده از حساب کاربری فراهم خواهد شد.

----------------------------------------

 2- رمز عبور را فراموش کرده ایم، راه حل چیست؟

اگر در هنگام ورود اطلاعات اولیه ایمیل خود را صحیح وارد کرده باشید، برای شما ایمیلی حاوی رمز جدید ارسال خواهد شد. در غیر اینصورت با شعبه مربوطه تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

----------------------------------------

  3- تغییر نام ، شماره شناسنامه، نام پدر و مواردی از این قبیل که قابلیت تغییر آنها در قسمت محیط کابری وجود ندارد، چگونه انجام میگیرد؟

  برای تغییر این موارد نیاز به ارسال مدارک مربوطه به شعبه میباشد. لطفا با در دست داشتن مدارک کافی به شعبه مربوطه مراجعه نموده تا همکاران اطلاعات شما را اصلاح نمایند، و یا از طریق تماس تلفنی با شعبه مربوطه شما را راهنمایی نمایند.

  ----------------------------------------

 4- اطلاع از میزان و مقدار وامی که می توانم درخواست کنم

میزان وام قابل دریافت به موجودی شما و امکانات شعبه مربوطه بستگی دارد، بنابراین، برای اطلاع دقیق از سقف میزان وام خود لطفا با شعبه مربوطه تماس حاصل فرمایید. و یا از طریق سایت در قسمت حساب کاربری خود،درخواست وام خود را ارسال نمایید تا همکاران بررسی نموده و پاسخ را برای شما ارسال نمایند.
 ----------------------------------------

5- عضویت در تعاونی اعتبار

  از منو شعب شرکت بررسی نمایید که در استان شما شعبه تعاونی اعتبار وجود دارد یا نه، در صورت وجود با شعبه مربوطه تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند، در غیر اینصورت اگر در استان شما شعبه ای وجود ندارد میتوانید از طریق مراجع بالاتر درخواست افتتاح شعبه را بدهید و مدیران مجموعه در صورت امکان حتما این مورد را فراهم خواهند کرد، و یا بررسی نمایید از بین شعب شرکت کدام مورد از نظر جغرافیایی به محل فعالیت شما نزدیک میباشد و در صورت تمایل با همکاران آن شعبه تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی نمایند.

 ----------------------------------------

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لوگوی شرکت

نام شرکت